Vi älskar att höra från dig! Vi svarar oftast inom 15 minuter!

KONTAKTA OSS

BESTÄLLNING & LEVERANS

Kan jag ändra eller ta bort min beställning?

Tyvärr är det svårt att göra ändringar i ordern eller leveransadressen efter att du har gjort din beställning. Vi strävar efter att skicka alla ordrar så fort som möjligt och vårt lager hanterar ordern så tidigt som 15 minuter efter det att de fått den. Om en ändring är nödvändig, kontakta oss så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig. Bifoga då ditt ordernummer eller mejladressen som användes vid beställningen.

Jag har inte fått någon avi/sms från posten

Ditt paket skickas genom PostNord, som Varubrev 1:a Klass, den snabbaste typen av paket. Det innebär att ditt paket, om möjligt, levereras direkt till din brevlåda. Vi har tyvärr ingen möjlighet att spåra ditt varubrev.

Jag har fått fel vara, hur gör jag?

Skulle du få en defekt eller fellevererad vara ska du kontakta oss så snart som möjligt, dock inom 14 dagar. Vi tar emot din felanmälan och skickar dig en för frankerad returblankett. Skicka tillbaka produkten i det skick som den mottogs med en felanmälan, så får du en felfri eller rätt vara skickad till dig. Den fellevererad varan skall vara i oanvänt och oskadat skick (om den inte gått sönder under frakten) Obs! Innan du returnerar en defekt eller fellevererad vara måste du kontakta oss för att få reklamationen godkänd och returportot betalt.

När får jag min leverans?

Vi strävar efter att du ska få din beställning så fort som möjligt. När din beställning har lagts, behandlas den av lagret så tidigt som 15 minuter senare. Därefter hämtas, packas och skickas den. Du bör få din beställning 1-2 dagar efter detta. Paket transporteras inte under helger och lokala helgdagar.